بازاریابی اینستاگرام و راهحل های طرح ریزی محتوا
با به کارگیری از فیلترهای Pro Targeting Pro رهروان و لایک های حقیقی و واقعی را بدست آورید! هشتگ ، مکان و اسم کاربری با فیلترهای جنسیت و گویش ، تماشای داستانهای اینستاگرام ، مانند غذا و نظرها
به چه شکل فعالیت میکند کمتر از 7 دقیقه عصر لازم برای نام نویسی در ربات اینستاگرام ما و تهیه و تنظیم اولین تبلیغ شما میباشد. با تعقیب کردن 3 مرحله بی آلایش ، بازاریابی رسانه های اجتماعی خویش را اتوماتیک نمائید: نام نویسی فرمایید و اکانت خویش را بیش تر فرمائید آدرس اینترنتی خویش را وارد فرمائید یا این که اکانت کاربری خویش را به یک کانال اجتماعی لینک دهید تا یک اکانت کاربری نو ساخت فرمائید. نمایه (های) اینستاگرام خویش را به سرویس ها ما وصل نمایید. 2 دقیقه کمپین تازه خویش را تهیه نمایید کار های خویش را تهیه و تنظیم نمایید: مخاطبان خویش را انگیزه قرار دهید ، محدودیت های روزمره را تهیه فرمائید ، فیلترها را فعال نمایید 3 دقیقه آرام ، متانت و لذت ببرید مهیا! اینک اذن دهید Ingramer اکانت (های) خویش را اجرا نماید و با به کارگیری از ابزارهای توسعه یافته تحلیلی ما ، حاصل را پیگیری نماید.
بها های ما ما میگویم خیر به سردرگمی و آری به آسانی! Ingramer Instagram Bot Powered By A.I. 4 ماژول متعدد ، که مشتمل بر تمام خصوصیت های دوستداشتنی ما میباشد ، مهیا مینماید. هنگام اشتراک بیشتراز یک ماژول و یک عصر طولانی ، میتوانید تخفیف بیشتری کسب نمایید. تصمیم بر عهده شماست
بها های ما ما میگویم خیر به سردرگمی و آری به آسانی! Ingramer Instagram Bot Powered By A.I. 4 ماژول متعدد ، که مشتمل بر تمام خصوصیت های دوستداشتنی ما میباشد ، مهیا مینماید. هنگام اشتراک بیشتراز یک ماژول و یک عصر طولانی ، میتوانید تخفیف بیشتری کسب نمایید. تصمیم بر عهده شماست
ربات اینستاگرام (یا این که خدمت رویش ، آنگونه که بعضا از اشخاص آن را صدا میکنند) تعامل اکانت شمارا خود کار میکند (پایین / لایک / ایده ها / DM) ، براین اساس میتوانید در فیدهای عمل اکثری از اشخاص ظواهر گردید. این تعداد دفعات مشاهده اسم کاربری شمارا ارتقا میدهد ، که به نوبه خویش ، بازدیدهای نمایه ، دنبال کنندگان و کلیک های تارنما شمارا ارتقاء میدهد.
(این کلیپ فرآیند عادی را توضیح میدهد که در آن یک ربات اینستاگرام به پرورش یک اکانت کاربری یاری مینماید.) یک اکانت کاربری با محتوای عالی و هدف ها و راهبرد های درست اتوماسیون ، تعاملاتی را تولید می نماید که احتمالاً تحت عنوان ارگانیک تلقی میگردند و به بازدیدهای نمایشی تبدیل میشوند ، که بوسیله اینستاگرام درفش گذاری نخواهد شد (میتوانید روش انجام این عمل را در اینجا بیاموزید). از طرف دیگر ، یک اکانت کاربری با محتوای غیرقابل تأمل که دارنده هدف ها و رهنمودهای به شدت اتوماتیک گردیده باشد ، با کسانی که عمل را غیر معدنی مییابند و آن را \"ربات spammy\" میدانند ، در تعامل میباشد. کلیه ما این تعامل های اتوماتیک آزار دهنده را اخذ کرده ایم و میدانیم که چه گونه آنان یک تجربه استفاده کننده نامطلوب را ساخت میکنند. به جهت توسعه این ربات های خود کار ، اینستاگرام تیم ای از سرویسهای اتوماسیون شناخته گردیده را در سال 2017 تعطیل کرد ، همینطور جدیداً عملکرد های خویش را برای کاهش کار غیرمجاز در برنامه ذکر کرد. روایت کوتاه ، آنان به اکانت هایی که از ربات هایی به کارگیری مینمایند که به وسیله جامعه تحت عنوان اسپم شناخته میگردند ، و همینطور اکانت هایی که دنبال کننده ، لایک و نظرها در مقیاس خریداری می نمایند ، دست میزنند. چهگونه اینستاگرام \"Bots\" را حاد میکند؟ فعلا (این بخش از نوشتهعلمی به صورت مداوم آپ تو دیت می گردد - پایانی بروزرسانی در ماه مه ، 2020) ، اینستاگرام با به کار گیری از سه طرز ، ربات ها را خاموش مینماید. 1. آنان یک اعلان فشار برای شما ارسال مینمایند که به شما میگویند که لایک ها و پیگیری های غیررسمی را حذف کرده اند بوسیله یک برنامه فرد ثالث ساخت گردیده اند. آنها یک اعلان فشار برای شما ارسال میکنند که میگوید داده ها اکانت شما به خطر می افتد چون شما آن را با یک سوم به اشتراک گذاشتید. ضیافت - پایکوبی. 2. آنان شمارا به خواسته ترغیب یوزرها به تغییر و تحول رمزهای عبور خویش ، اعلانی برای شما ارسال می کنند ، که آنان را از خدمت های فرد ثالث غیر وابسته می کند تا اتوماسیون تعامل متوقف شود - خیر بهاین عامل که داده ها آن ها در واقع به خطر بیفتد.
3. آنان به شما اعلان فشار را برای شما ارسال می کنند که به شما میگویند شما از خدماتی به کارگیری می کنید که به شما در دریافت کردن دوست داشتن و دنبال کننده یاری می کنند و آن ها منجر تعامل اکانت شما برای یک عصر هنگامی یگانه میشوند. در اینحالت ، معمولاً بهاین ادله میباشد که شما از یک خدمت اتوماسیون به کارگیری میکنید که ایمن نباشد (طولانی تر راجعبه آن در تحت) یا این که به جهت خود کار کردن امثال خویش به طور اسپم (این نوشته ی علمی را بخوانید) که چهطور میتوانید یک ربات خود کار در اینستاگرام را خود کار نمائید. spammy برای یادگیری طریق انجام اتومات به روشی که بعید به حیث میرسد). چنانچه این حادثه برای شما صورت اعطا کرد ، وحشت نکنید ، از کارایی برای تعامل متوقف گردید و ارائه دهنده اتوماسیون خویش را تغییر و تحول دهید یا این که تعامل خویش را با سرعت بسیار کندتر طرح ریزی فرمایید. این بلوک در حین معین گردیده در اعلان (معمولاً یک هفته) از در میان می رود و شما قوی خواهید بود به تعامل ادامه دهید.
(واقعیت این میباشد که احتمال به خطر افتادن داده ها شما از روش یک برنامه اینستاگرام فرد ثالث ، مانند ربات ، به به عبارتی اندازه میباشد که در هر برنامه دیگری به خطر می افتد) (هر دو جور مشاغلی می باشند که ماندگاری بالا بازه زمانی آن ها بستگی به مراقبت دارااست) داده ها شما ایمن میباشد.) همینطور ، اینستاگرام به غیر از ارسال اعلان به شما و گهگاه حذف این موردها ، اقدامی دیگر انجام نمی دهد) از آنجا که مدام در هنگام خود کار تعامل ، در معرض اخذ این اعلان ها می باشید ، بهتر میباشد مدام ایمن باشید و از ایمن ترین خدمت های جان دار در آنجا استعمال فرمائید ، و اعتقاد و باور فرمائید که ، حتماً بعضی خدمت های bot در آنجا موجود است که بسیار ایمن خیس و ماهر خیس میباشند از سایر افراد